25 Ocak 2016 Pazartesi

KİM : Sema Hekim bir senedir bir şey almıyor, ya siz?

Geçen gün arkadaşım bana mesaj attı;

-Senin blog meşhur mu oldu?

Hayır dedim, o Sema Hekim. Yine bir Boğaziçili ama onun hikayesi farklı. Üstelik ben burda laf kalabalığı edip son dönemde dolabımda kıyafet koyacak yer bulamazsak (terzi ve sökükleri) o gerçekten 1 yıldır hiçbir şey almıyor.

Burda bir çok challenge paylaştık. İçlerinde 1 yıl alışveriş yapmamakla ilgili olan da vardı. http://www.thegreatamericanappareldiet.com/ herkesi 1 yıl boyunca iç çamaşırı ve çorap gibi zorunlu ihtiyaçlar dışında kıyafet almamaya çağırıyordu belki hatırlayanlar olur. Ama Türkiye'de bunun örneğine rastlamamıştık. Selma Hanım'ın almama yolculuğunu bu linkten okuyabilirsiniz. Ben müsait zamanımda oturup tüm bir senesini okudum. Pişman değilim.



Selma Hekim'in bu yolculuğu yeme düzenine de yansımız. Yeşilist'teki roportajında "Et yemeyi bıraktım. Bisküvi cips, hazır çorba, pastörize sütve yoğurt, margarin, hazır sos vs gibi işlenmiş gıdaları tüketmiyorum. Evde daha çok yemek yapıyorum." diyor. Konuşmanın devamını okumak için buraya tıklayın.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder