4 Haziran 2014 Çarşamba

Minimalist annelere en güzel hediye

Bu blogu ilk açtığımda ortada bırakın çocuğu bir evlilik bile yoktu. Ve o ilk yazımda biraz da kulaktan dolma bilgilerle minimalist hediye fikirleri verirken öneri listesini "çocuk bakmak" diye bitirmiştim. Ne kadar değerli bir tavsiye verdiğimi şimdi anlıyorum:)

Ben şanslı yeni annelerdenim, annem yakınımda. Gündüz ya da gece çocuğumu bırakabiliyorum ama etrafımda ailesi uzakta olan anneler var. Bebeği/çocuğu ister küçük ister büyük olsun her anne yardıma ihtiyaç duyar. O yüzden yeni doğum yapmış bir arkadaşınıza gidecekseniz işte size manevi hediye önerileri:

Yakın arkadaşlar için

1. Bebeğine bakayım sen de bir tür at gel istersen, kuaföre git yürüyüşe çık.
2. Bebeğini doyur ve bana bırak ben oyalarım, uyuturum, sen de uyu( özellikle ilk 40 gün altın değerinde bir öneri olur)
3. Yapılacak ütü var mı?

Eğer çok yakın değilseniz bu öneriler biraz fazla samimi geliyorsa herkeste işe yarayacak bit şey: yemek yapın. Annenin iyi beslenmeye ihtiyacı var. Eğer aile desteği yoksa emzirme-alt değiştirme maratonunda hele de bebeğin düzeni tam oturmamışken yemek yapmak çok isabetli bir yardım/ hediye.

Yemek yapıp götürebilirsiniz, buzlukta saklanıp yemek yokken indirilebilecek pratik şeyler yapabilirsiniz, gidip orda yemek hazırlayabilirsiniz.

Bonus: Anneden bebeği bir 15-20dk alarak onun bir öğünü sakince yemesine yardımcı olabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder