4 Haziran 2014 Çarşamba

Minimalist annenin vazgeçilmezi : Müslin örtüler

Müslin bezler her anne tarafından keşfedilmeli. Ben önce bir 6'lı set almıştım, üzerine bir de 2'li daha aldım. İlk aldığım set Mothercare'den açık sarı bir setti. Diğerini ise Pratik Anne'den aldım. Onlar daha renkli. Ne yalan söyleyeyim mothercare'inki daha doğal geliyor bana, bu kadar doğal bir bezin bu kadar canlı renklerde olması değişik geliyor belki de fikir olarak.

Bu çok işlevli bezlerin kullanım yerlerini Pratik Anne firması çok güzel özetlemiş. Ben de ordan alıp yazıyorum. Bir bez, bin marifet:
- Ter ve ağız bezi
- Banyoda yıkama bezi
- Gaz çıkarırken omuz örtüsü
- Emzirme önlüğü
- Alt değiştirme örtüsü
- Yemek yerken önlük
- Banyodan sonra nem bezi
- Denizden sonra havlu
- Güneş ve rüzgara karşı battaniye
- Bebek bezine ilave kat
- Ana kucağı ve puset için baş altı örtüsü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder